tisdag 20 mars 2018

Tisdag

Gjorde mig klar och knatade iväg upp till Molly strax före kl 09.00 innan jag började jobba...
Jobbat mina timmar sen iväg med Molly på bvc....
Allt bra med hon förutom de hemska sprutorna...😔
Sen gick vi hem till mig och jag tog en dusch bytte om och gick hem till Molly.. ..
Lagade mat grejade drack kaffe och surrade...
Jag blev glad när du kom förbi och drack kaffe med oss vännen och tack för skjutsen hem ...
Duschat druckit en kopp te och ser Parnevik på tv3....
Känner mig trött efter en lång dag , snart dags att bädda ner mig...
I morgonbitti upp tidigt och tvätta kläder....
I morgon jobbar jag eftermiddag 14.30-18....det känns absolut inte bra men det är bara att bita ihop ....
Min semester närmar sig och jag ser fram emot att vara ledig och göra vad jag vill....
Hej hej

Inga kommentarer: