lördag 15 april 2017

påskafton kväll



 Å nu är det kväll snart har påskafton varit.... mest bara svamlat hela dagen
.... hängig i morse ( förkyld ) , senare i eftermiddag var jag piggare men nu sämre igen .... har varken tid eller lust att vara sjuk.... tur att jag har alvedon , halstabletter och näsdukar hemma....
Nåja nerbäddad för att försöka sova så jag orkar med morgondagen....
Känslan när ungarna är alldeles för långt bort 😒😰.... (orolig)  jag längtar tills dem är hemma igen .... en mamma slutar aldrig oroa sig för sina barn hur gamla dem än är....
Ingen vinst på kotto ikväll heller :(....
Keno gav några kronor i vinst :)....
Dagens bästa var när jag fick träffa dig och surra med dig vännen , du är bäst :)En snorig och hängig tingeling ska nu blunda och försöka sova.... god natt


 

Inga kommentarer: