fredag 31 mars 2017

fredag



 Så har även denna kväll passerat.....
Satt i soffan och såg på tv , när jag tänkte här kan jag inte sitta så jag beslöt mig för att klä på mig och ut på en prommis....så blev det ...
Få jag hade promenerat en stund så blev jag uppraggad (Anton och Matilda ) ... och skjuts till Coop för att handla bröd och fil... 
fick skjuts hem och främmande ... 
trevligt med sällskap , kollade på lets dance och surrade...
Strax före kl 22 for dem hem och jag ställde mig i duschen....
Nu nerbäddad under täcke och filt ...
Kroppen värker sååå mycket....
Jag har precis rättat Keno och lotto från i onsdags ( hade helt glömt rätta lotto på nätet )... så jag hade vunnit några kronor ... kvällens Keno gav oxå en liten vinst....
Ska försöka sova nu... god natt


 

Inga kommentarer: