onsdag 11 januari 2017

onsdagkväll

Onsdag och jag har jobbat som vanligt och Matilda har hållit mig sällskap...
Vi knatade hem ... jag tog en dusch ,  bytte om , surr i telefon ( Matilda sov en stund) innan jag lagade mat (ris och korvstroganoff )...
Jag och Matilda käkade sen kom pojkarna hem och käkade ...
Sen blev jag överraskad och glad när jag fick främmande , ALLTID kul när du visar dig vännen :)... kaffesurr en stund sen for vi ut....
En mysig trevlig kväll med bästa sällskap ...
Nu är jag ensam och har så tråkigt....
Hoppas det händer nåt kul :)....
Oscar sover hos Anton och Matilda i natt oxå.... dem ska jobba i morgon och Matilda följer mig på jobbet ....
Nu slöa och se tv en stund och rätta lotto och dagens dubbel , håller tummarna för en vinst ...:)
Hej hej

Inga kommentarer: