onsdag 20 april 2016

Surr och grejs

Kom hem från jobbet ,surrat i telefon :)
Tycker verkligen om våra maraton långa samtal vännen :). Skulle kunna surra med dig flera timmar i sträck som du vet :)..
Slöade och när klockan var strax efter 19 så for jag ut en sväng , trevligt att surra :)...
Därefter hem igen och ett tag senare hoppade jag upp på cykeln och trampade upp på affären och en stund senare hemma igen. 
Tvättat håret , grejat lite , druckit en kopp te och käkat mackor och nu ligger jag här nerbäddad i sängen...
Fick ikväll sälja en klänning på Tradera , kul att få iväg sånt som bara tar plats i garderoben :)... Dags att lägga ut en ny annons på Tradera , har några plagg som bara hänger nästintill oanvända i garderoben...:)...
Nåja nu ska jag snart försöka sova i morgon är en ny dag och jag jobbar som vanligt ...
God natt

Inga kommentarer: