måndag 1 februari 2016

Jobb rantat prommis och ...

Upp tidigt 05.50 tvättat kläder och grejat...
Oscar for till skolan ...
När klockan var strax efter 09.00 for jag på Apoteket och sen förbi kontoret för att surra "jobb" sen öppnade jag kl 10...
Gick hem vid 14.30 , pratade i telefon :)
Hem tog en dusch bytte om , drack kaffe , surr i telefon och sen iväg ut och ranta...
Tack för ditt sällskap , som alltid trevligt att ranta och surra med dig vännen :)...
Hoppas vi ses snart igen ...
Kom hem strax före kl 20 tog en dusch , klädde på mig och sen ut på en kvällsprommis och jag hamnade på affären ...:)
Där träffade jag folk att surra med :) och jag hade turen att få skjuts hem med mina varor :) , det finns snälla omtänksamma människor här och var :)....
Kom hem , hungrig så jag gjorde varma mackor och kokade en kopp te...
Nu mätt i magen , väntar att Oscar ska komma hem ...
Jag undrar var han håller hus , han svarar inte i sin telefon ...hmm...
Nåja jag ser tv och väntar ....
I morgon är jag ledig och vad jag ska göra då det vet jag inte....
Hoppas nåt kul händer :)....
Nu ska jag rätta Keno .. Hej så länge

Inga kommentarer: