tisdag 12 januari 2016

Plötsligt händer det...

Plötsligt händer det , en större vinst på Keno ikväll...:)
Varit ut ett par gånger trots kylan ...
Träffade och surrade en stund , alltid trevligt att surra med dig vännen :)...
Gick hem för att rätta Keno , men jag gjorde inte det för jag tog kupongerna med mig och knatade upp på kiosken för att förlänga kupongerna....
Döm om min förvåning när jag sa att jag betalar med kort och fick till svar , du behöver inte betala du får tillbaka pengar... Kul...
Kvällens vinst 405kr och 55kr för en tidigare kvälls vinst ...alltså 460kr sammanlagt... Nu kanske turen har vänt för mig i spel för jag vann till och med på Bingolotto i söndags (100kr)...
Nångång måste jag ju ha lite tur i nått..:)
Nåväl , dagen har i övrigt varit ungefär som andra dagar jobbat mina timmar ...
Nu sitter jag här ensam och har inget kul att göra...
I morgon är det min lediga dag och jag hoppas nåt kul händer :)...
Dags att dricka kaffe och kanske äta en macka , för när jag tänker efter så har jag ju glömt att äta idag , så typiskt mig :)...
Hej så länge

Inga kommentarer: