onsdag 7 oktober 2015

Lång , kul dag

Startade morgonen tidigt vaknade strax före 06.00 men låg kvar och slumrade till 07.00....
Klev upp klädde mig och skulle tvätta håret då ringde Anton , bilen krånglade men efter ett tag var han hemma hos mig....
Inte ofta det händer att båda pojkarna är här samtidigt och bägge käkade frulle....
Nåväl sen drog dem iväg på varsitt håll och jag gjorde mig klar för jobbet och drack mitt morgonkaffe ...
Innan jag skulle på jobbet så ringde telefon och jag surrade ett tag , kul och glad att höra av dig vännen....
Var på jobbet några minuter före 10 , full fart hela dagen och mitt på dagen så kom en säljare för chokladpraliner och vi fick en tuff arbetsuppgift :) , provsmak av mååånga praliner :)....
Det var dagens frukost / lunch och middag :).... 
14.30  full dag och telefon ringde , jag fick följa med och ranta , tack för ditt sällskap vännen du är guld värd :). Hoppas vi rantar snart igen. 
Åter hemma 20.40 duschat , druckit te och ätit macka. Nu slappar jag lite innan det är dags att sova efter en lång , kul dag/kväll :)
Sov gott

Inga kommentarer: