söndag 30 augusti 2015

Kvällen ...

Kvällen börjar lida mot sitt slut och det börjar sjunka in att jag faktiskt har haft semester färdigt för nu i alla fall....
I morgon återgår det till att bli som innan jag gick på semester....
Nåja jag har i alla fall haft kanonfint väder dessa veckor , d-vitamin förrådet är påfyllt :)....
Eftermiddag /kvällen har jag mest bara slöat , varit så trött ...
Kl 21 for jag ut , kul att få surra nån timme , tack för ditt sällskap ikväll vännen    min...:) 
Kom hem strax före kl 23 och är nu nerbäddad och ska försöka sova , känner mig faktiskt ganska trött och tror jag slipper vrida och vända på mig alltför länge tills jag somnar....
Det blir upp tidigt i morgon , ska tvätta lite kläder innan jag kl 08.00 ska vara hos frissan och jag börjar jobba kl 10....
Sov gott 


Inga kommentarer: