lördag 27 mars 2010

lördagkväll kl 18.50


å jag har precis tagit ut tacogratängen ur ugnen. väntar att pojkarna som varit borta hela eftermiddagen ska komma hem snart med sin far. jag har gjort lite nytta idag bla bakat bullar ,tvättat kläder ,diskat o plockat undan.

då bullarna var gräddade så tog jag en liten tupplur på soffan ,det behövdes för jag var trött innan. då jag vaknat till så började jag laga mat (tacogratäng). jag försöker hålla mig sysselsatt hela tiden ,annars blir jag rastlös o bara vandrar runt i lägenheten =).

idag när jag var o handlade mat så köpte jag mig en till blomma (flamingo) ,den är stor o fin att ha i de stora fönstren.

eftersom det är lördag så har jag lämnat in lotto o givetvis vill jag ju vinna en stor ,fet vinst haha....även keno har jag spelat tillsammans med en arbetskompis o jag hoppas att vi får vinna.

nu kom lilleman inspringandes då kommer de andra två alldeles om nån sekund oxå ,sen kan vi käka middag. återkommer.......

Inga kommentarer: